broken

Ringde och kollade upp mitt sommarjobb igår. Det visade sig att det var reprisen som ägde OK Marinan, så alltså blir det på OK Marinan jag ska spendera mina 3 första veckor på sommarlovet. Det blir säkert bra.
På kvällen var jag med Emilia, vi såg talang och pratade massor. Det var trevligt och mysigt.

Att få vakna upp till ljudet av ingenting, det är härligt. Jag bestämde mig för att jag skulle sova tills jag vaknade idag helt enkelt. Sen gjorde jag iordning mig och for in till stan. Skulle höra om man kunde få byta/köpa en ny mobil eftersom att min mobil har gått sönder igen! Jag tror jag blir galen. Och nu sa de att man inte skulle få köpa en ny mobil utan att man skulle fortsätta skicka in den hela tiden. Men inte orkar jag skicka in min mobil med bara några veckors mellanrum hela tiden. Så det var ju tur att jag hade en vuxen med mig. Mamma fick sköta snacket eftersom att de förmodligen har mer respekt för henne än för mig. De skulle ringa till företaget på måndag och kolla om de kunde göra något. Så det är väl bara att hoppas.



Kommentarer
Postat av: Linn

fin blogg! :)

2008-04-27 @ 11:05:09
URL: http://lindeliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0