österrikisk dans?

Vi hade besök av en österrikare på tyskalektionen idag. Det var som rätt slappt att bara sitta och lyssna. Men sen i slutet skulle vi givetvis testa på deras folkdans. Det var inte en vacker syn kan jag lova. Om ni hörde något skrattade och hoppande när ni gick förbi södergränd, då var det vi.

Efter skolan var det bara att skynda sig och äta något och sen fara till träningen. Det var grymt skojj, vi hade en jobbigare träning än vanligt. Men det är bra, för då känner man ju att det verkligen ger något. Sen så blir jag alltid så grymt glad efter jobbiga träningar och sånt, pigg och glad. Dock inte om jag skulle ta i för hårt och få migrän då. Men som idag till exempel, så var jag glad för ingenting hela kvällen. En härlig känsla.

Kommentarer
Postat av: Elise

Vi hade också nån kille från österrike på våran skola.. :)

2008-04-09 @ 16:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0