secret

Har varit hos Sofia tillsammans med Hanna och Ida på eftermiddagen idag, vi ska nämligen göra ett litet projekt till en viss person. Mer kan jag inte säga eftersom det ska vara hemligt. Efter det så for jag på träningen som vi inledde med lite tennis och jag kan ju lugnt säga att mina tenniskunskaper inte är särskilt stora. Sen återgick vi till att spela badminton och det var en rolig träning som vanligt.

Nu sitter jag här och har tagit en paus från skrivandet på mitt historiaarbete om kvinnor på 1800-talet. Jag är iaf glad att jag har kommit igång med den nu eftersom att den ska in på fredag. Vi har haft hur lång tid på oss som helst, men jag har inte orkat börja med den. Men nu har jag iaf skrivit lite så jag får hoppas att det flyter på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0