the butterfly effect

Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen ett tag. Men ibland känns det bara så jobbigt. Ibland är jag helt enkelt bara för lat. På tal om lat så måste jag fara till step in någon dag! Men inte imorgon, för då har jag badmintonträning. Och sen så måste jag plugga en hel del.

Igår slutade vi skolan 11 eftersom vi inte hade någon engelska. Det var grymt skönt och jag hann knappt känna att jag var i skolan eftersom vi inte gjorde något speciellt. Två lektioner som bara rusade förbi helt enkelt. Efter skolan gick vi på stan och fikade, som vanligt. Vi satt och pratade i flera timmar och bara tog det lugnt. Sen åkte jag till Pia och Elise på tacomiddag. Så när jag väl kom hem och fick ta det lugnt var väl klockan kring 12. Senast jag var hemma var ju tidigt på morgonen.

Vaknade halv ett idag. Det var grymt skönt att få sova ut och det behövdes. Sen har jag bara varit allmänt lat resten av dagen fram till halv åtta ungefär då jag for till Karro. Jag hade helt enkelt inget att göra tidigare och orkade inte heller göra det, så jag satt mest framför datorn och fördrev tiden. Vi hade trevligt som vanligt och såg bland annat the butterfly effect. Den har jag sett många gånger, men det gör inget, för den är så bra. Nu har jag ganska nyligen kommit hem och sitter och äter chips och pratar med folk på msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0