dagen då alla reser bort

Idag är det dagen då alla reser bort. Men först och främst måste jag säga grattis till Karro som fyller 17 idag! På sin födelsedag flyttar hon till västerås för att gå pilotutbildning. Snacka om att jag kommer sakna henne! Några som också reser bort idag är Emilia, Sara, Josefin och Elin som sitter på ett plan påväg till turkiet. Inte är man avis inte. Min bror sitter på ett annat plan påväg mot malta. Men eftersom min bror är så snäll så får jag bo i hans lägenhet medan han är borta. Inte illa. Så nu sitter jag i lägenheten och tar det lugnt efter att ha packat upp allt och handlat mat osv. Det är bara att hälsa på om ni känner för det. Det är ju alltid trevligt.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill hälsa på! :D haha

2008-08-14 @ 17:11:45
Postat av: Emilia

Jag vill också ;)

2008-08-16 @ 12:35:43
Postat av: Anonym

tack stumpan <3 saknar dig!

2008-08-25 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0