brown

Okej, nu var det faktiskt väldigt längesen jag skrev ett inlägg! Så nu tänkte jag ändra på det. Har haft riktigt mycket i skolan så jag har kännt mig ganska stressad. Dock så är det snart jullov och idag gjorde jag och Emilia bort våran redovisning om Afghanistan, det känns riktigt skönt! Jag måste däremot ägna denna dag åt matte eftersom vi har prov imorgon. Men snart ska jag fara på träning och inte tänka på matte! Förresten så är jag numera brunett. Och färgen är nog ganska så lik min riktiga hårfärg. Men än har jag inte hunnit vänja mig eftersom det var längesen jag hade brunt hår. Jag lägger upp en bild bara för att visa hårfärgen :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

det var snyggt :)

2008-12-09 @ 17:17:37
Postat av: emilia

yeei ett inlägg :D och ja, jag kan försöka hjälpa dig med designen nån dag :)



Vill du inte se twilight nån gång i helgen, om du har tid? :D ska försöker övertala elin lite mer också :P

2008-12-09 @ 18:27:11
URL: http://emiliiaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0