astrid & veronika

image11Lång skoldag som kändes kort. Det gillar jag. Något som förstörde hela dagen var dock på svenskan när vi fick veta att vi ska hålla ett tal nästa tisdag. Okej, det är bara 2-3 min och vi får prata om vad vi vill. Men när man får prata om vad man vill blir det ju så otroligt svårt att bestämma sig för något. Sen så skulle det gärna vara en argumentation om något. Det känns jobbigt att hinna med och skriva ett tal när jag har så mycket annat innan lovet. Usch. Det räckte ju med de saker som vi redan hade. Om nån har ett tips på vad jag kan prata om, säg det gärna!

Astrid & Veronika, den boken ska jag läsa i engelska. Har läst ungefär hälften och den ska vara utläst till nästa tisdag. Den är ganska så tråkig, det händer ju som ingenting. Men den ska läsas och det är lika bra att läsa ut den snarast. Så jag kommer nog att tillbringa en stund med den här boken ikväll. Och så ska jag nog plugga lite tyska också. Resten av tiden ikväll kommer att tillbringas framför tv och dator....som vanligt.





Kommentarer
Postat av: anton

du kan ju tala om din bok? ;) haha

2008-02-12 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0