bubbly

Den här veckan har gått hur fort som helst! Det kan vara en anledning till att jag helt glömt bort att uppdatera min blogg de senaste dagarna. I tisdags fick vi sluta 12.40 istället för 16.00, det var härligt. Nu känns det som att det skulle vara tisdag idag, men det är ju torsdag. Men det är bara bra, för imorgon är det fredag och helg. Har nästan inte behövt plugga nått i veckan heller, men däremot gruvar jag mig inför pluggandet v.7 och v.8. Då är det två tyskaprov, redovisning av engelskaboken och det fruktade historieprovet. Så denna pluggfria vecka var nog ganska välbehövlig.

Två veckor till, sen är det sportlov!

Kommentarer
Postat av: johanna

är du intresserad av ett par röda stövlar eller en stor svart väska ? kolla min sida.

2008-02-07 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0