everything

image16Har varit en ganska händelserikdag idag faktiskt. Efter skolan gick jag och Emilia in till stan och strosade runt. Jag köpte mig en ny bikini (som ni ser på bilden). Den får jag snart användning för eftersom utlandsresan närmar sig. Det är ungefär 5 veckor kvar. Sedan kollade jag på glasögon och bestämde mig för peakbågen. Så om ca. 1½ vecka kommer jag att ha ett par nya glasögon. Det blir roligt med nytt. Efter det gick jag på ansiktsbehandling som avslutades med sminkning. Det var grymt härligt kan jag säga! Innan jag åkte hem reklamerade jag min mobil, så nu är jag fast med min gamla mobil än en gång. De ska alltså skicka en ny mobil nu, så vi får väl se om den kommer att hålla.

Måste bara få nämna dagens middag: honungsmarinerad kycklingfilé med ris och currysås. Till det drack vi cider. Det var underbart gott.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0