girls like me

Vaknade kring 10 idag igen, är ganska förvånad över mig själv. Jag och Ida for och solade kl 12 och efter det har jag inte gjort speciellt mycket. Bara suttit och hoppats på att kunskaperna jag behöver till proven nästa vecka tränger sig in i huvudet utan att jag behöver öppna böckerna. Det går dock inte så bra. Måste ta tag i det och börja plugga snart, men jag har ingen ork. Det känns som att jag håller på att bli sjuk, men det får jag inte. Jag har inte tid att bli sjuk nu! Proven och bokanalysen måste göras i veckan, jag vill ju inte ha det uppskjutet till efter lovet. Absolut inte. Så jag ska se till att inte bli sjuk. Dessutom är det tävling till helgen och det vill jag inte missa.

Nu är det dags att börja plugga, Meine Welt and EPOS here i come!

Kommentarer
Postat av: lovisa

tråkigt att plugga, fast det borde igentligen jag ochså göra!

2008-02-17 @ 15:34:13
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0