glasses

image17Vaknade, duschade, åt. Sedan bar det av in till stan med mamma och Tomas. Först beställde Tomas en soffa till sin nya lägenhet som han kommer att flytta in i April. Efter det skulle jag och hämta mina nya glasögon (på bilden) och på vägen dit mötte jag Olivia. En kompis från min förra klass som jag inte träffat på väldgt länge. Så då följde hon med mig och när jag hade hämtat mina glasögon fikade vi och gick vi runt och pratade på stan ett bra tag. Var på tiden att jag träffade henne!
När jag kom hem tänkte jag att jag skulle fara och kolla på Sportlovsspelen på tennishallen, men det hann jag inte med. För då ville Karro och Rebecka så gärna att jag skulle följa med och spela lasergame. Jag orkar inte rabbla upp alla som var där, men vi var i alla fall Emma x3. Det röda laget vann alla tre gånger och där var jag me. Måste säga att det gick otroligt bra för mig dock att det var så längesen jag spelade lasergame. Jag vann två gånger och blev två en gång. Haha, oj vad jag skryter. Det var då väldigt jobbigt i alla fall, jag springer alltid runt som en galning. Menmen, skojj var det.
Efter det gick vi till Karro och spelade taboo, det var skojj som vanligt. Det är ett spel jag verkligen måste rekommendera. Garanterat mycket skratt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0