greys anatomy

Jag tror inte att det är sant! Nu har knapparna på min mobil gått sönder, igen. Jag hämtade den förra veckan efter att den varit på lagning och nu måste den in igen. De har tydlgen tre gånger på sig att fixa felet och det blir tredje gången nu. Fortsätter den att gå sönder ska de tydligen skicka en ny likandan mobil. Men hallå, borde inte det vara samma fel på den också!? Åh, jag blir galen!

Aja, en ljuspunkt är iaf att Greys Anatomy börjar om ikväll. Äntligen. Så nu kommer jag att sitta bänkad framför tv:n om 10 min. Efter det tror jag att jag ska plugga lite tyskaglosoimage13r och sen sova.






 









Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag ska också kika på det nu.
=)

2008-02-13 @ 20:54:11
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0