i wonder

Kort skoldag. Tänkte plugga efter skolan men istället fastnade jag framför tv:n och sedan somnade jag. Men det var skönt, behövde ta igen lite förlorad sömn efter helgen. Nu har jag gjort mina val till inriktning och individuella val. Det blir samhälls samhälls jag ska spendera de två sista åren på gymnasiet med, tror det blir bra. På individuella val har jag valt Spanska steg 1, fotografisk bild och motion till musk. Jag vet att det är många som har varit missnöjda med fotografisk bild men också många som tycker det har varit riktigt bra, så jag ska göra en chansning och ta det. Jag gillar ju trotsallt att ta kort och det skulle vara bra att lära sig lite mer kameragrunder, photoshop och sådant.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hah jag tänker också alltid att jag ska plugga så gör man annat ist :P

2008-02-04 @ 20:53:12
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: kajsa

samhäll samhäll kommer du inte bli missnöjd med, inte spanska steg 1 heller :) båda är kanon:)

2008-02-04 @ 21:02:56
URL: http://kalajs.blogg.se
Postat av: rasmus

härligt. :O det är synd att det bara finns skräpkurser att välja mellan som individuellt val i period B + C, dvs. de som jag har kvar att välja på. Eller det är vad jag tycker iaf. :/

2008-02-04 @ 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0