windy

Vaknar av vindsuset som slår mot huset. Dessutom så låter det mer på övervåningen, alltså där jag har mitt rum. Usch vad det är jobbigt när det blåser så mycket. Och inte nog med det, det var ju glashalt idag också. Vi var på nolia hela förmiddagen på utbildningsmässa. Det gav dessvärre inte speciellt mycket för mig eftersom jag inte har någon aning om vad jag vill bli. Så vi satte oss ner och kolldae på modevisning och lyssnade på Paolo Roberto istället. Sen gick vi tillbaka och åt lunch och hade två lekitoner och sen slutade vi för dagen. Idag hade vi ingen tyska, skönt att slippa sluta 16.20. En positiv sak, som man även kan se som negativ är att vi får göra talet efter sportlovet. Han tyckte att det verkade som att vi hade så mycket att göra så vi fick skjuta upp det. Det var en otrolig lättnad, för jag hinner verkligen inte tänka på att skriva något tal nu eftersom jag inte ens har kommit på vad jag vill prata om. Det hade ju egentligen varit bäst att göra bort det före sportlovet, men det vill jag inte.

Nu ska jag läsa i min engelska bok som jag faktiskt har kommit ganska långt i och sen ska jag och min bror köpa en pizza eller nå. Det blir ju en bra uppladdning inför träningen ikväll. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0