national treasure 2

Det var ett tag sen jag var på bio, men ikväll var det dags igen. Vi såg national treasure - hemligheternas bok. Ettan är ju så grymt bra att det kändes som en självklarhet att se denna film också. Och den var verkligen bra! Två ord till de som funderar på att se den: GÖR DET!  Den rekommenderas starkt. Det blev alltså en väldigt trevlig kväll som började hos Karro.

Men nu måste jag verkligen lägga mig om jag ska orka tävla tidigt imorgon. Det är nämligen starten för seriespel. Förut har vi aldrig haft seriespel i badminton, men nu är det dags. Blir spännande att se hur det ska gå till. 

                                                                                                                                                               Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska se den nästa helg :)

2008-01-13 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0