people like us

Har nyss haft träning, men den var inte så givande tyvärr. Kunde inte röra mig speciellt mycket eftersom det har blivit värre i foten/benet. Men jag hoppas verkligen att det kommer att bli bättre snart så att jag kan spela utan begränsningar till helgen. Det var dock roligt att träna drop och sådant med Hanna, så att vi är redo för mix.

Imorgon har jag gruppanalys på nk:n, så jag antar att jag borde gå och läsa igenom lite papper snart. Ska nog rättare sagt göra det efter att jag skrivit klart detta blogginlägg. Klockan 20.00 ska jag nämligen se Gossip girl, en serie böcker som har blivit en tv-serie. Har hört att böckerna ska vara bra men jag har dock inte läst någon själv.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker det var kul att träna med dig med idag ;D längtar tills ihelgen

2008-01-29 @ 20:22:08
Postat av: Emma

jaa det var skojj, jag längtar massor! :D kommer bli mysigt och roligt!

2008-01-29 @ 21:21:47
URL: http://astromemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0