pitespelen - lördag

Har varit på tennishallen i tolv timmar och spelat badminton. Det är mycket längre än vad vi brukar vara och det var väldigt många hål mellan matcherna. Men det gick ändå rätt fort, har man underbara människor i närheten finns det alltid något att hitta på. Det kan till exempel vara att somna bland väskorna med härlig musik, precis som jag och Sofia gjorde.

Har spelat både singel, dubbel och mix. I singel och dubbel är jag vidare till slutspel och i mix vann jag och Urban. Så nog har det gått bra idag. Snart ska jag sova så att jag orkar spela resten av matcherna imorgon. Inte ofta man lägger sig såhär tidigt en lördagkväll, men det ska bli skönt med tanke på att jag spelat så många matcher idag.

                                                                                                                                                   Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0