seriespel

Dagen började halv åtta och det gick förvånansvärt bra att stiga upp. Vi körde mot Luleå där vi skulle spela seriespel i badminton. 3 killar och 3 tjejer från Piteå var vi som ställde upp. Sofia offrade sig däremot för att spela med Luleå som hade en damspelare för lite. Det gick väl inte allt för bra för Piteå, jag tror att vi vann 5 matcher. Men vi gick inte vidare. Men skoj var det allt! Det är ju det som är det viktigaste, eller hur? Tänk om man bara skulle spela för att vinna och inte tycka att det var kul alls. Näe, det är väl ingen bra kombination. Imorgon kommer jag att ha träningsverk. Jag känner redan nu att det är påväg. Men träningsverk ska man väl ha, då känner man att man har kämpat hårt. Förresten så fick jag ett smeknamn av en man när vi spelade mix mot honom och Sofia. Du är en iller, du hinner ju överallt! Det blev av någon anledning omvänd mix, man kan nästan säga att det var jag som var killen.

Framöver blir det många tävlingar efter varandra. Bland annat så är det Piteåspelen nu till helgen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vem spelade du mix med? :)

2008-01-13 @ 23:08:17
Postat av: Emma

robert, om det nu är så han heter :p blev ganska oväntat men.

2008-01-14 @ 13:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0