the mirror

Jaha, då fick jag migrän idag igen. Det var ju bara en vecka sen sist, inte bra. Jag håller kanske på att falla in i det igen, så som jag hade i 8:an. Då kunde jag ha det väldigt ofta. Nu hade det ju som lagt av och helt plötsligt har jag börjat få det ofta igen. Det kan bara betyda en sak, jag slarvar. Slarvar med vatten, mat, sömn och med en massa annat. Saker som gör en stressad även fast man inte märker det själv. Fast sedan blir jag påmind när jag får migrän igen. Jaja, jag antar att jag måste skärpa mig så att jag inte får migrän hela tiden. Det skulle ju bli grymt jobbigt.

Idag missade jag estetvalet eftersom jag åkte hem efter historian. Migränen släppte inte helt och jag hade aldrig orkat vara kvar. Men som tur var så hann jag ta medicinen i tid så det hann aldrig bli ett så stort anfall. Lucky me.

Kommentarer
Postat av: anton

gosh så jobbigt :S

2008-02-01 @ 18:46:21
URL: http://tjo
Postat av: Emilia

vad jobbigt :(

2008-02-05 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0