this cold

Just nu gör jag verkligen ingenting. Men jag borde egentligen plugga lite på redovisningen som jag äntligen får ha imorgon, skulle ju faktiskt ha den förra onsdagen men det gick tydligen inte. Imorgon blir den garanterat i alla fall, för jag och Emilia har blivit lovade att få börja. Så det blir skönt att äntligen få det bortgjort.

Har varit på step in efter skolan idag. Dock så har jag märkt att min fot har börjat svika mig. Det är svårt att förklara var felet ligger, men det är i närheten av hälsenan. Kände redan förra helgen att det började hända något, men nu blir det bara mer och mer. Inte alls bra. Speciellt inte eftersom jag ska tävla i helgen. Jaja, jag får hoppas att det inte blir värre och sen ska jag köpa nån "stödstrumpa" för foten tror jag. Men jag tänker vara med och tävla hur som helst. Tror inte att jag kommer tänka på det när jag väl är igång. Jag längtar till helgen, det ska bli grymt roligt. Speciellt att bo på vandrarhem med allhopa och sen att gå på den där middagen för alla tränare och tävlande. Men såklart också för att få spela badminton.

Ikväll ska jag baka en kladdkaka med ett nytt recept jag hittat, det blir nog gott, är grymt sugen på kladdkaka. Sen ska jag bara sätta mig framför tv:n och slöa. Det blir härligt!

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0