wednesday's song

Jag har nyss hittat en massa gamla videoklipp från min webcam. Det är nämligen så att när jag fick en webcam i julklapp en gång för många år sedan så började jag och mina kompisar att spela in videoklipp. Det kunde vara allt möjligt, vi gjorde melodifestivalen, egna talkshows och massa annat. Och det var alltså nyss jag hittade allt detta på en äldre hårddisk som vi har. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vi var helt enkelt helt galna. Men okej, det var rätt kul och jag sitter faktiskt och skrattar för mig själv när jag ser det. Så visst är det ganska roligt att se och vilka minnen man har! Fast det är också en hel del konstiga klipp och sådant som man helt enkelt bara skäms för. Men jag måste erkänna att jag hade otroligt kul på den tiden, tiden utan bekymmer. Man skrattade och var glad för det mesta. Men jag kan ju inte förneka att jag fortfarande alltid har kul och skrattar rejält mycket varje dag. När man var mindre var allt däremot på ett annat sätt, man brydde sig inte så mycket om olika saker.

Så länge ingen skulle lägga upp dem på youtube så får de gärna finnas kvar som ett minne.

Kommentarer
Postat av: rasmus

gillar att du snirklade in 2 st john frusciante låtar som titlar! :D

2008-01-10 @ 20:12:38
Postat av: Mats

Vi kan ju bränna ner dom på en dvd så finns dom kvar.

2008-01-13 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0