weekend

Så var det helg igen, det känns otroligt skönt! Men något som är mindre skönt är att jag fortfarande har kvar musikpresentationen som vi skulle ha gjort i onsdags.  Av någon anledning hann vi varken göra det i onsdags eller idag. Jaja, så kan det gå. Nu har vi i alla fall blivit lovade att vi ska få börja nästa lektion, som blir på tisdag. Det blir nog bra det. Måste plugga in lite av centerpartiets ideér i helgen också, jag har debatt på måndag.

Något jag också ska göra den här helgen är att bara ta det lugnt. Jag har haft så mycket planerat alla helger och nu kan jag äntligen få slappna av lite. Imorgon tror jag att jag ska ta en sväng på stan med Rebecka. Det var faktiskt riktigt längesen jag var på stan, och det är ju inte likt mig. Haha. Näe, men det ska bli trevligt att strosa runt på stan och kanske fynda lite nya kläder.

Förresten så har jag varit på step in idag. Det börjar flyta på riktigt bra nu, jag är ju där minst en gång i veckan och det känns väldigt bra. Visserligen känner jag mig klen bredvid många andra, men sakta men säkert kommer det bli ändring på det.


Kommentarer
Postat av: anton såklart

det var då inte pga oss som det inte blev någon presentation i fredags! ^^

2008-01-28 @ 19:43:04
Postat av: Emma

det var det ju visst! :P

2008-01-29 @ 15:53:55
URL: http://astromemma.blogg.se
Postat av: anton igen...

neeej xD haha (host!)

2008-01-31 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0