new soul

Vaknade lite tidigare än vanligt och gick ut och la mig i solen. Det var riktigt härligt väder! Jag hoppades på at jag skulle få systemkameran idag. Men vi ringde dit och de sa att det var nå fel med betalningen och att de inte hade skickat den än. Men de skulle skicka den idag och kanske komma imorgon. Jag får hålla tummarna, jag vill ha den nu!
Senare på dagen åkte jag in till stan för att äta glass med Emma och Karro och sedan bar det hem för att äta middag. Efter middagen gjorde jag ett rejält upplyft, jag bestämmde att jag var tvungen att ta itu med träningen. Så jag for ut och sprang och sedan gjorde jag situps, armhävningar m.m efteråt. Det kändes bra och nu ska jag verkligen försöka se till att hålla igång träningen.

Måste också säga att fortsättningen på before sunrise, som heter before sunset inte alls var lika bra. Slutet var konstigt och inte speciellt bra. Men before sunrise, den var riktigt bra. Men så kan det gå, det är inte alltid att alla filmer i en serie är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0