balen - kalamark - sommarlov - tomas 21 år

Nu har det gått några dagar sen jag bloggade, men det är helt enkelt för att jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Men jag tänkte berätta lite snabbt om vad jag har haft för mig.
I tisdags så bestämde vi os för att laga mat och bjuda emilia på lite godsaker, hon har ju nyligen fyllt år och det blev hennes present. Fick även veta de flesta betygen och jag blev glatt överraskad. Får ju inte glömma att var vi och såg på balen också, alla var så otroligt fina.
Igår var det sista dagen med klassen på norrstrand. Där fick vi äta Gunnys berömda tårta, spela brännboll och bara ta det lugnt. Sen bar det av till stan för att försöka hitta ite kläder. Jag fann mig en klänning och ett linne. På kvällen for vi till Chrilles stuga i kalamark för att ha en sista kväll med klassen. Det var riktigt trevligt! Vi började med att grilla kött och sen åt vi, det var väldigt gott. Första doppet togs även igår och det var riktigt skönt! Sedan bastade vi och sprang ner och doppade oss då och då. Allt detta spring på bryggan resulterade att bryggan skulle rasa ihop i slutet av kvällen. Och gissa vem som satt där då? Jo, jag, Louise och Rebecka och så kommer Alexander och bryggan brakar ihop, vi sitter kvar längst ut och Alexander på andra sidan. Då fick vi sakta men säkert ta oss i land där vi gick på en brygga som hängde kvar i ett litet rep. Haha, ja det var ett äventyr. Hur som helst så var hela kvällen igår väldigt rolig och den bjöd på mycket andra saker. Som att spela kubb, hoppa studsmatta, åka båt och umgås såklart. SP1B har helt klart varit en riktigt bra klass!
Idag är det examen och det är härligt väder. Snacka om att jag är glad! Kan det bli bättre? Sommarlov och värme. Ikväll blir det att vara hos Karro ett tag och sedan får vi väl se vad som händer. Min bror fyller 21 år idag, men tyvärr hinner jag inte fira honom idag, så det får bli imorgon. Men GRATTIS till honom i alla fall.

Nu har ni fått en liten inblick i vad som har hänt de senaste dagarna, hoppas ni orkade läsa allt. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0