design

Titta vad fint Emilia har gjort åt mig! Hon har ändrat min bloggdesign eftersom jag inte förstår hur man ska göra. Tack!

Idag har jag jobbat, eller jobbat kanske inte är det rätta ordet. Ni har nog märkt att vi inte gör så mycket på mitt jobb. Idag har vi ritat skyltar och solat. Men vi har faktiskt haft 3 kunder som har köpt glass! Haha, så det går väl åt rätt håll. Efter skolan for jag in till stan för att köpa presenter åt pappa och pia. På kvällen for jag till Karro och umgicks med henne, Emilia och Emma, det var trevligt. Nu börjar jag bli trött och ska nog sova snart. Hoppas på fint väder imorgon!

Justja! Tänkte bara säga att min mobil har gått sönder igen! Men nu verkar det som att de ska reklamera den och förhoppningsvis ska jag få en ny mobil och en helt ny modell. Utan de där dåliga knapparna!

Och nu ska jag hoppa till en helt annan sak igen. Har varit lat och inte orkat blogga tidigare så allt hamnade liksom på samma. Jag fick väldigt stor lust att göra frisyrer igår. Så ett smakprov på en frisyr jag gjorde finns här nedanför. Det är ju faktiskt grymt kul och den här frisyren tog ju bara någon minut.


frisyr          frisyr

Aja, men nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Om vi ses i sommar får du väldigt gärna göra frisyrer i mitt hår! :D

2008-06-15 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0