psg

Piteå summer games är i full gång i Piteå. Det känns roligt med så här mycket folk, Piteå blir en storstad för en stund. Har sett lite fotbollsmatcher igår och idag och det var riktigt roligt. Man längtar tillbaka till den tiden när man själv var liten och spelade fotboll.

Nu har jag iaf sommarlov på riktigt, för nu har jag nämligen jobbat klart! Sköönt. Även fast jag skulle vilja jobba mer och få mer pengar. När pengarna rullar in på kontot ska jag nog köpa en systemkamera, för det vill jag verkligen ha!

Ska till Karros stuga ikväll och ha det mysigt me lite folk. Kommer nog även att sova där så ifall ni vill nå mig så är det bara ringa på min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0