SpHp

Igår fick jag huset för mig själv, skönt. Så Rebecka kom förbi eftersom att hon skulle sova hos mig och det kommer hon att göra några dagar framöver. Vi hade en trevlig kväll och John kom även förbi ett tag. Vi hade dock lite svårt att sova eftersom det är så kul att prata om allt! Menmen, tillslut slog vi oss till ro och somnade. Det var inte lika skönt att vakna imorse däremot.

Väl i skolan så var det dags för den traditionella SpHp- dagen. Men vi i Sp1b gav upp direkt när vi såg hur mycket det var man skulle hämta och göra på denna skattjakt. Jag skulle ha varit me i limbo men det slapp jag så vi bestämde oss för att fara hem istället. Så nu är det bara 2 dagar kvar innan det är sommarlov! Sommarkänslorna och glädjen är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0