work

Har haft fullt upp de senaste dagarna, så jag har inte haft tid att blogga. Men nu tänkte jag försöka komma in i det igen. De senaste dagarna har varit väldigt trevliga, examen, nationaldagen och resten av dagarna har varit mer än bra. Imorgon är det dock dags att börja jobba, känns lite surt. Men egentligen är jag väldigt glad över att få ha första perioden, den är ju bäst! Då hinner man få pengarna i tid och sen har man resten av sommarlovet framför sig. Som jag förmodligen har sagt tidigare så ska jag jobba på OK Marinan. Det blir nog trevligt. Men imorgon kommer jag inte att befinna mig där, för det ingår i jobbet att jag ska på brandutbildning. Så imorgon kl. 13-15 ska jag till brandövningsfältet. Frågan är bara var vi ska samlas och vad som ska göras.. Menmen, det går säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0