irreplaceable

Simning på idrotten idag. Det var riktigt skoj faktiskt och ganska jobbigt också. Men simning är ju en riktigt bra träning, borde egentligen fara och simma oftare. Det är ju skoj med lite omväxling i träningen. Efter idrotten var det estetval, alltså syslöjd. Jag gjorde klart min egendesignade väska och den blev väl ganska bra. Nu har jag en ny idé på vad jag ska göra, en hög midjekjol. Jag har varit på jakt efter en sådan hur länge som helst. Men de passar nästan aldrig på mig, de är alltid för stora i svanken eller något sådant. Så nu ska jag göra en egen och den kommer förmodligen att passa bättre på mig. Frågan är bara om den kommer att bli tillräckligt snygg för att användas. Det återstår att se.

Efter skolan hämtade jag min "nya" mobil. Likadan mobil som tidigare, enda skillnaden är att den är ny. Var tvungen att reklamera den förra eftersom att knapparna sprack hela tiden. Är dock skeptisk till om knapparna kommer att hålla på den nya.. Om de inte gör det hoppas jag på att få pengarna tillbaka så att jag kan köpa en annan mobil.
Sedan gick jag och köpte ett par nya vita ballerinaskor på Wedins. De passade bra och är förmodligen de närmaste jag kan komma mina gamla ballerinaskor som verkligen är världens skönaste! Inget kan slå de gamla. Synd bara att de är på väg att rasa ihop. Så det var helt enkelt dags med ett par nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0