subject

Det är söndag. Vilket innebär träning och plugg. Idag måste jag plugga samhälls eftersom jag har ett muntligt prov imorgon. Och det är inte lite man ska kunna heller! Sen måste jag även skriva ett tal som ska vara ca.3 min som jag ska hålla på tisdag. Vi fick välja vad vi ville och det gjorde det inte lättare för mig, jag hade ingen aning om vad jag skulle prata om. Men nu har jag kommit på ett ämne, det blir migrän som jag ska prata om. Det har jag då erfarenhet av, så det kanske blir lättare.Träning är det ju idag också, det är som bra att få ett avbrott i pluggandet.

Igår var jag en sväng på stan och köpte en hög midjekjol från MQ som passade mig. Sensation! Den var grymt snygg, men jag vet inte om jag ska behålla den eller inte. På kvällen for jag till Rebecka för att se melodifestivalen med henne, Emma och Karro. Det var trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0