travel

Nu bär det snart av till Gran Canaria. Har inte riktigt packat klart än, så det är väl bäst att jag gör det snart. Vi åker hemifrån ungefär 14.10 och då ska vi in till taxistationen. Taxin går 14.30, vilket betyder att vi kommer att få sitta på Kallax och vänta i 2,5h eftersom att planet går 18.00. Men så blir det när man inte har någon som kan köra oss till Kallax. Vi får helt enkelt fördriva tiden på något sätt på Kallax, det ska nog gå bra. Det är lika bra att vänja sig med att vänta eftersom att flyget tar ca 6h och sedan ska vi åka buss till hotellet. Vi kommer nog att vara framme mitt i natten nån gång, så det är väl bara att gå och lägga sig direkt. Jag vet dock inte om det kommer at bli någon uppdatering på bloggen medan jag är borta, så jag kan inte lova något, ni får helt enkelt se hur det blir. Annars så tar jag väl och skriver något när jag kommer hem. Hade bra här hemma, vi ses igen nästa onsdag!

Här får ni smakprov på var jag kommer att befinna mig:

                                                           

Kommentarer
Postat av: linnsophie

ha de så skönt och härligt nu kusin vitamin :)

2008-03-26 @ 14:29:58
URL: http://linnsophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0