weather

Ena sekunden är det sol och blå himmel. Andra så snöar det massor och himlen är grå. Det är det typiska "påskvädret" som dragit sig över oss. Eller aprilväder som det också kan kallas. Jag och Karro vaknade halv tio idag och då hade vi bara sovit 6 timmar. Då var lite jobbigt att stiga upp, men med de nybakta frallorna i magen vaknade vi till. Sedan såg vi film innan Karro skulle hem och i samma veva som vi skjutsade hem henne så åkte vi in till stan. Jag fyndade en del saker som kan vara bra att ha till resan. Under tiden vi gick på stan började jag känna att jag inte har sovit så mycket, så det blir förmodligen en tidigare kväll idag. I alla fall tidigare än igår.

image27        image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0