canoe

Hade sovmorgon till 10.30 idag och då skulle vi paddla kanot. Det var rätt härligt och vädret var ju suveränt! På historian gjorde vi nästan klart våran analys som för övrigt är den sista saken vi har kvar innan sommarlovet. Sen hade vi även den sista syslöjdslektionen idag, jag visade upp min kjol, som faktiskt blev riktigt bra och sedan stickade jag klart mina tjocksockar. Eftersom jag var klar före lektionens slut så var det bara att fara hem tidigare. När jag kom hem var jag ute ett bra tag i det vackra vädret. Annars har jag bara tagit de lugnt och på kvällen såg jag film, Speed.

Imorgon är jag ledig igen eftersom vi inte har något att göra på våra lektioner längre! Snacka om skönt. Men Emilia och Rebecka har italienska och sen ska de in till stan. Så jag ska nog möta dem där sen. Blir att strosa runt på stan och äta glass. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0