phish food

image39For med mamma och handlade och då fick jag en Ben&Jerrys glass av henne! Mums. Den här gången blev det phish food, men hade dock tänkt köpa en som Emilia rekommenderat, men då var den slut så det får bli en annan gång. Ikväll ska jag sjunka ner i soffan och se Gossip Girl och Desperate Housewives och äta glassen. Sen blir det väl förmodligen lite plugg i reklamen så att jag kan min redovisning någorlunda bra imorgon.
 
Förresten så har jag beställt de där jeansen som jag pratade om för någon dag sen. Så de dimper väl ner en postavi i postlådan om några dagar.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Den där glassen såg sjukt god ut! Finns den i vanlig affär? :P Har aldrig sett den här.

2008-05-21 @ 14:04:06
Postat av: Emma

ja ben&jerrys är så gott! jo den brukar finnas på typ coop och ica. http://www.benandjerrys.se/ titta på smakerna där :)

2008-05-21 @ 17:55:41
URL: http://astromemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0