regn/snö

Det blev inte att springa eller promenera för min del ikväll. Jag var dock väldigt sugen på att göra det, men jag gjorde inte det på grund av vädret. Jag vet, man ska inte skylla på vädret. Men det var så otroligt tråkigt väder, massa regn/snö. Ska det verkligen snöa i maj? Nä då blev det att vara inne ikväll istället. Om det är så här dåligt väder imorrn ska jag nog inte cykla till skolan. Då får jag nog ta bussen, men det vill jag helst inte eftersom den går kl. 7.25. Asså jag menar, man måste ju kliva upp jättetidigt då! Aja får se hur jag gör, men jag har ju iaf en kort dag imorrn.

Resten av kvällen ska jag nog plugga lite och se på tv. Tror även att jag ska duscha så jag slipper göra det imornn, för jag orkar nog inte stiga upp så tidigt och duscha. Jag vet, jag klagar. Men jag har verkligen svårt att stiga upp tidigt! Jag vill bara sova, sova, sova.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ni verkar ha haft lika dåligt väder som vi. Men det ska visst bli bättre till helgen :D Jag vill ha sommar!

2008-05-21 @ 14:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0