study

Väckarklockan ringde 6.30, jag stängde av den och klev upp en kvart senare.  Jag orkade inte ta bussen 7.20 så det blev att jag cyklade istället. Men det var ju ganska bra väder så jag tänkte att det skulle bli bra, men sen när jag hade kommit en bit började det att regna. Inte kul, det var lite svårt att se och blöt blev jag. Men jag tog mig fram ändå. Däremot var det ganska skönt att cykla hem idag eftersom solen sken.

Hade tyskanationella läsdelen idag, det gick väl hyffsat ändå. Eftersom vi har gjort klart matte A kursen så fick vi sluta tidigare. Skönt.

Känner dock lite press nu på de sista sakerna. Har pratat betyg idag och det hänger på de sista sakerna i en del ämnen eftersom jag ligger på gränsen. Så jag måste väl se till att göra de sista sakerna extra bra och sen är det bara att hoppas. Har man chansen så ska man ju försöka iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0