new

Ännu en ny vecka har tagit sin början. Det närmar sig jullovet. Idag var det en väldigt slapp dag i skolan. Markus skjutsade mig till skolan eftersom han sov hos mig och första lekitonen började 10.30. Då var det tyska som stod på schemat och för en gångs skull var det en slapp tyskalektion! Vi har nämligen besök av en från österrike hela veckan. Så då får vi sitta och lyssna på när hon berättar om Österrike. Ganska intresant faktiskt och det är kul att man faktiskt förstår så gott som allt. Efter tyskalektionen var det lunch och sen svenska. På svenskan såg vi film hela lektionen, Dracula. Sen blev det dags för våran sista lektionen för dagen som var historia. Men då fick vi fara hem eftersom det tydligen var många som hade glömt material.

Nu har jag finslipat lite på en svenskauppgift som ska skickas in idag och jag tror jag är klar. Känns skönt. Resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0