hair

Idag släpade jag mig iväg till skolan med en seg kropp och ett tungt huvud. Hade faktiskt ingen feber imorse så då kände jag att det var dags. Men trots det så tror jag faktiskt att jag har gått runt på skolan med feber idag. Har varit väldigt varmblodig av mig idag och det är inte likt mig. Har även känt mig ganska trött och seg, men det flöt på rätt bra ändå. När jag kom hem från skolan kollade jag feber och det visade sig att jag hade lite feber, så nu har jag proppat i mig lite medicin och ska snart ta och äta. Tror att min bror kommer på middagsbesök idag eftersom han ska till step in efteråt. Sen så kommer Hanna hit och då ska hon färga blonda slingor i mitt hår, har som blivit utväxt och mörkt på en del ställen så det blir nog finemang! Kanske tillochmed kommer att bli lite vääl ljust.

Kommentarer
Postat av: Inger

Du blir säkert jättefin, Emma.

Hoppas att du snart blir piggare. Hälsa Tomas från mig.

Kram från Inger

2008-09-17 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0