sleepy

Stiga upp på morgonen är inte min grej! Fast på helgerna går det bra att stiga upp tidigt om jag måste, men absolut inte när jag ska till skolan. Jag är hur trött som helst varje dag och jag får slita mig upp ur sängen. Vet inte hur jag ska göra för att orka stiga upp. Ska nog försöka lägga mig tidigare idag så jag får sova lite längre. Dessutom så har vi ju sovmorgon imorgon också. Men jag är typ lika trött för de. Jaja, nog pratat om de. Dagen har väl varit ganska bra och inte allt för jobbig. Dessutom har det varit ätbar mat i skolan två dagar i rad! Haha, det är ju inte ofta.

Kanske ska förbi Hanna ikväll, måste höra med henne om det blir av. Annars blir det nog bara att ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: hanna

tack för presenten :)

2008-09-03 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0