surströmming

Har varit lite seg med att uppdatera bloggen, men så blir det ibland. Har iaf haft en väldigt trevlig helg med nånting att göra hela tiden. Efter skolan i fredags gick jag och Markus på stan en stund och sedan for vi hem till honom och åt tacos. I lördags var jag bjuden på middag hos Markus, surströmmingsmiddag. Jag hade inte smakat de på länge så det var väl dags igen. Det luktade inte gott men jag överlevde och det var faktiskt inte så farligt, det var inte jättegott men heller inte äckligt. Det var okej helt enkelt.

Idag har jag haft badmintonträning. Trodde inte att de skulle gå så bra eftersom jag kände mig trött och otaggad. Men där hade jag fel, gick ändå riktigt bra. Har även anmält mig till en tävling i Luleå så det blir spännande att komma igång med tävlningssäsongen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0