brum brum

Idag är det söndag, vilket brukar betyda att jag inte gör någonting eller tränar. Men idag har jag hunnit med rätt mycket på dagen faktiskt. Jag har inte fastnat framför datorn! Jag satt ute i solen ett tag och läste min engelskabok och sedan for vi och övningskörde ett tag. Det gick faktiskt riktigt bra. Jag gör framsteg iaf. Men jag vågar mig inte riktigt ut i den stora trafiken, men några bilar har jag mött idag och jag har kört lite på nya ställen. Nu hoppas jag bara att jag ska kunna köra i stan och våga mig på trafikljus snart!

Nu sitter jag och väntar på mat och snart kommer nog även Rebecka hit. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, kan hända att vi hamnar någon annanstans. Hur som helst blir det nog en trevlig kväll!


Igår fick ni ju en bild på Hanna och Louise så idag visar jag en bild
på fina Rebecka(vänster) och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0