my friend

Fick en förfrågan av Sara att komma till henne på knytkalas me fika i solen under dagen. Men sen blev det så tjorvigt och vi visste inte ens om det skulle bli av så då blev jag lat och stannade hemma även fast det tillslut blev av ändå. Haha. Det hade iaf säkert varit grymt mysigt, men det kommer väl fler tillfällen!

Har känt mig lite seg idag och inte orkat göra nåt speciellt alls. Men så är det väl ibland. Nu ska jag dock fara och övningsköra en sväng innan jag far till Rebecka för att umgås lite. Längtar efter att få umgås med henne, trots att vi träffades ganska nyligen. Hon är en av mina vänner som betyder otroligt mycket! Hon finns där för mig i alla lägen, min Rebecka! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kunde inte låta bli att fälla en tår! Tack, och du vet att du är betyder minst lika mycket för mig. Du är bäst och jag älskar dig min Emma!

2009-04-14 @ 18:40:50
Postat av: Anonym

åh emma! Tack, och du vet att du är minst lika viktigt för mig och vi finns alltid för varandra i alla lägen. Du är bäst och jag älskar dig Emma!

2009-04-14 @ 18:52:03
URL: http://rebeckala.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojdå, haha det blev två inlägg, men de gör inget då får du i alla fall veta det!

2009-04-14 @ 18:56:41
Postat av: Emma

hihi tack sötis <3

2009-04-14 @ 22:43:03
URL: http://astromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0