my love

Tänk att tiden går så fort även fast jag samtidigt tycker att den går sakta. Det går inte riktigt att beskriva. Men nu är det iaf bara 3 veckor kvar tills Markus kommer hem. 3 veckor!? Nu hoppas jag bara på att de här veckorna kommer att gå fort så jag ska försöka hålla mig sysselsatt. Den här veckan kommer antagligen att gå ganska fort eftersom jag har en hel del att plugga. Sen är det påsklov och lov går väl alltid snabbt? Jag hoppas att jag inte låter allt för tjatig men jag saknar honom så otroligt mycket! Men det är väl ändå tillåtet när jag har varit ifrån honom så pass länge nu. Kom hem nu! Vill ha dig nära mig..


Han är ju för underbar den här killen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0