sunshine

Vilken härlig dag det har varit! Har varit soligt och skönt ute hela dagen, nästan så att man blivit lite grillad. Solen värmde grymt mycket och jag tror nog att man har fått sig lite färg, säkert en släng av solsting också. Har som sagt suttit ute i solen idag och sen for jag och Hanna och såg när PIF spelade mot AIK, dom förlorade me 0-1. Där var det också grymt varmt! Och jag som hade packat mig me massa kläder.. Men jag ska inte klaga, för det var superhärligt!

Sen på kvällen fick jag besök av Elin, Sara, Emilia och Hanna. Vi spelade guitar hero world tour och sjöng sing star för fulla muggar. Nu är jag helt slut så det är nog dags att sova! Vad morgondagen erbjuder återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0