6 månader

Idag har jag och Markus varit tillsammans i ett halvår. Tiden har gått så snabbt men jag älskar honom fortfarande lika mycket om inte mer. Vi har haft så många bra stunder tillsammans. Jag känner att jag kan berätta allt för dig och du finns alltid vid min sida. Vi behöver inte göra något speciellt bara känslan att du är vid min sida är underbar. Hela du är underbar. Nu när du är borta blir allt så jobbigt och svårt. Jag försöker vara positiv hela tiden och jag tror nog ingen märker att jag kanske inte mår så bra egentligen. Men genom att vara positiv klarar jag mig genom dagarna tillsammans med mina underbara vänner. En del dagar är jobbigare än andra, men sånt är livet. Vi träffas ju snart iaf, men jag vill inte att det ska vara snart utan nu! Men vi kommer att klara det och jag är jätteglad att du har tagit den här chansen. Det är en upplevelse för livet och jag kommer att stötta dig hela tiden. Snart ses vi älskade Markus! <3
 
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0