benjamin button

Igår var jag och Hanna och såg benjamin button. Den var 3 timmar lång men de gjorde inget eftersom den var så bra! Var ganska mysigt att gå på bio på en söndag faktiskt, är inte så ofta man gör de.





Ska berätta om en incident som hände imorse också. Jag blev inlåst på toan! Vi har haft lite problem med låset men det tänkte jag inte på. Så det gick inte att öppna. Så då står jag och bankar och ropar på pappa, men han hör ingenting eftersom han sover så djupt. Jag fattar inte hur han inte kunde höra! Så jag hann till och med få tankar om att jag skulle tränga mig ut ur det lilla fönstret som är ovanför badkaret. Men tillslut hade Pia hört mig och kom och öppnade. Puh! Mer spännande morgon kan man inte få ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Elise

Haha shit, det var grymt nära att hända för mig med, men nu är det iaf fixat ;)

2009-01-27 @ 19:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0