hard day

Jag hade rätt om att jag inte skulle kunna somna igår. Allt kändes så jobbigt. Så jag la mig och såg lite film. Men efter ett antal timmar blev jag helt plötsligt akut trött och somnade direkt! Däremot vaknade jag sen igen. Har varit riktigt trött idag och var nog i princip en vandrande zombie på skolan. Inte nog med att jag var trött så var jag ju dessutom ledsen. Men det känns bättre nu och jag ska försöka tänka positivt! Något som är positivt är ju att vi inte har någon skola imorrn! Våra lärare har ställt in sina lektioner eftersom de ska flytta sina arbetsrum. Så imorgon blir det att sova ut. Sen på kvällen kanske jag ska vara me Emilia och Sara och se twilight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0