ledig

Vaknade halv 11 idag, det var riktigt skönt att få sova ut. Har inte gjort så mycket än dock, bara duschat och ätit lite. Men gissa vem som ringde mig nyss!? Markus! Åh vad glad jag blev. Kändes så skönt att få höra hans röst igen. Han hade precis handlat med sina rumskompisar och sen skulle han snart till skolan. Han verkade trivas riktigt bra än så länge.

Jag måste försöka plugga litegrann idag eftersom jag har två redovisningar nästa vecka. Kanske gör jag och mamma en snabb sväng till stan. Sen ikväll ska jag nog vara me Emilia och Sara. Men vet inte om hon fick tag i filmen eller inte. Men nånting ska vi nog göra iaf.

Kommentarer
Postat av: emilia

got it :D sara hittade en med svensk text och allt:D

2009-01-16 @ 15:47:02
URL: http://emiliiaahl.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skönt att höra att du fått sova ut,,,kram från pappa.

2009-01-16 @ 21:46:44
Postat av: Pappa

Pappor, brukar ju va speciella, kanske jag är det, vet ej, men att ni är det, vet jag, Emmas hjärta vinner man ej så lätt, men Markus har vunnit ditt hjärta, och det känns bra !!!

Lycka Till Emma!

2009-01-16 @ 22:02:43
Postat av: Pappa

Och jag finns alltid som din pappa!!!

2009-01-16 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0