tillbaka till den vanliga söndagen

Nu har mina vanliga söndagar tagit sin början. Plugga och träna. Ska försöka skriva klart min historieredovisning innan jag ger mig av till träningen kl 14. Efter blir det nog att plugga mer och sen sova typ. Vi får väl se hur det går med det, men man kan ju alltid hoppas.

Nästa vecka består av:

historieredovisning
tyskaredovisning
nk-diskussion
eng. bokrecension

svenskaartikel

Låter som att det är massor att göra nästa vecka, men otroligt nog är alla dessa saker väldigt små. Så det är väl klart att veckan kommer innehålla plugg, men inte så farligt mycket som det ser ut.

Kommentarer
Postat av: emilia

hjälp! inte visste jag att engelska boken skulle vara klar i veckan också :O

2009-01-18 @ 12:23:49
URL: http://emiliiaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0