äntligen sommarlov på riktigt

Fyra veckors jobb har äntligen tagit sitt slut. Men det känns lite konstigt för det har faktiskt varit roligt att jobba, mest på grund av mina glada arbetskamrater. Vi har jobbat hårt och gjort väldigt fint men vi har också gjort många roliga och knäppa saker..

Jag har ätit en myra, blivit stoppad i en sopsäck, begravt en humla, bakat en tårta, skrattat åt fåglar, badat på lunchen, byggt ett hus av pinnar, haft tävling i att knipsa pinnar och skrattat hela dagarna.

¨Trots allt det roliga ska det bli skönt att få slappna av och äntligen ha sommarlov. Det firade jag och mamma med att äta middag på Chiliköket och sen umgicks jag med Emilia och Ulrika ikväll och såg film och filosoferade om livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0